Sunday 10 July 2011

Perlawanan Persahabatan Debat Antara UiTM Larkin & UiTM Segamat

Pada 9 Julai 2011, KDP UiTM Segamat dijemput oleh UiTM Larkin untuk perlawanan persahabatan debat di UiTM Larkin, Johor Bahru. 

Untuk makluman anda, UiTM Larkin telah menganjurkan program Minggu Ilmu di kampus mereka dimana antara aktiviti-aktiviti yang diadakan ialah pertandingan debat. 

Kami telah menghantar sebanyak 20 orang penyokong dan seorang pengiring (Encik Nazri) bagi menyemarakkan lagi suasana dan memberi sokongan yang tinggi kepada pasukan debat.



Selain itu, kami juga menghantar seorang pemidato iaitu Ungku Aqilah sebagai penyeri majlis malam tersebut.


Pasukan debat UiTM Segamat iaitu terdiri Ariff Khan, Hidzir @ Zack, Azzah @ Merah telah menjadi johan dengan usul perlawanan debat yang berbunyi " KEBEBASAN SUARA, NEGARA MERANA".


Tahniah kepada Kelab Debat UiTM Segamat dengan kemenangan yang membanggakan dan juga tahniah kepada UiTM Larkin atas satu perdebatan yang amat menarik. Serta terima kasih kerana telah menjemput kami. 


Selain itu, kami juga amat terhibur dengan persembahan dari kelab seni budaya UiTM Larkin dengan nama "glamour" nya ialah THEMA. Sekali lagi kami mengucapkan ribuan terima kasih.



p/s- Laporan penuh untuk HEP akan di "upload"


Amalina
"Knowledge is Power"

No comments: